کارگاه توانمندسازی ارکان مساجد شهرستان خوشاب برگزار شد

کارگاه توانمندسازی ارکان مساجد شهرستان خوشاب با هدف ارتقاء سطح کیفی مساجد، با حضور ارکان مساجد برتر سطح ۲ و ۳ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۵۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این کارگاه  در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر سلطان آباد و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه خوشابٰ، ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران و خادمین مساجد برتر شهرستان اجرا شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دهقانی؛ امام جمعه شهرستان خوشاب ضمن عرض خیر مقدمٰ به حاضرین و مسئولین سپاه امام رضا علیه السلام، سه ویِژگی اتحادٰ، تعامل و اخلاص را لازمه ارکان مساجد دانست و از ارکان مساجد خواست که با برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت‌های مساجد، همه اقشار و سنین جامعه را به مسجد جذب نمایند.

در ادامه برنامه سرهنگ پاسدار علی اصغر صوفی؛ معاون بسیج مساجد و محلات سپاه امام رضا علیه السلام با برگزاری کارگاه توانمندسازی، به تشریح برنامه‌های مسجد محور سازمان بسیج پرداخته و نیز اهمیت و جایگاه مسجد از منظر قرآن، روایات و فرامین امام و رهبری را بازگو کرد.

وی به کارکرد‌های مساجد در جامعه اشاره کرد و راه‌های جذب اقشار مختلف مردم به مساجد را ضمن بیان تجربیات مختلف مساجد موفق، مورد بررسی قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها