سید ساجد یعقوبی
روسای هیات محلات شش گانه شهر اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اقتدار سپاه و پاسخ قاطع و محکم به تروریست‌های حادثه جانگداز اهواز قدر دانی و از زحمات مجموعه سپاه استان اردبیل در برگزاری عزاداری با شکوه محلات شش گانه در حسینیه ثار الله قدر دانی کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۴۷۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز روسای هیئات محلات شش گانه شهر اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اقتدار سپاه و پاسخ قاطع و محکم به تروریست های حادثه جانگداز اهواز قدر دانی و از زحمات مجموعه سپاه استان اردبیل در برگزاری عزاداری با شکوه محلات شش گانه در حسینیه ثار الله قدر دانی کردند.

در این دیدار یکی از روسای این محلات با اشاره به سیلی محکم سپاه بر پیکره تروریست ها اظهار داشت: ما اهالی استان اردبیل وقتی این خبر راشنیدیم احساس و عزت و اقتدار کردیم و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به خاطر انتقام از تروریست ها تشکر می کنیم .

سردار سرتیپ دوم پاسدار بابازاده قانع نیز در این دیدار از محلات شش گانه این شهر به خاطر عزاداری با شکوهی که چندین سال است که برگزار می شود و امروز تبدیل به یک سنت و آیین گشته تشکر و قدر دانی نمود و افزود: شکوه و عظمت عزاداری بی ریای محلات شش گانه اردبیل در حسینیه ثار الله در کشور بی نظیر است.

وی افزود: ما سربازان حریم ولایت و پاسداران زیر سایه پرچم آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام همیشه حافظ خاک میهن، اسلام و انقلاب و نظامی مقدس جمهوری اسلامی ایران و تا ابد پاسدار خون های تقدیم شده خواهیم بود.

ارسال نظرات