خبرهای داغ:
بسیج:

شلیک در زمان صفر خواب!!

شلیک موشک با نام ضربه محرم از طرف هوافضای سپاه شروع شد.۶موشک با موفقیت در فاصله ۵۴۰کیلومتراهداف ۳گانه را در بوکمال هدف قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۶۴۵۰۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

خبرگزاری بسیج قزوین: حادثه تروریستی اهواز با شهادت و مجروح شدن بیش از ۱۰۰نفر از هم وطنانمان همراه بود. محمد طاها اقدامی چقدر مظلومانه پر کشید.
مگر می شود که حرمله های زمان کودکان ما را قربانی کنند و همانند کوفیان نظاره کنیم؟
انتقام از تروریست ها با وعده مسئولان نظامی با حکم ولی فقیه صادر شد. گوشمالی و پیام سخت تکان دهنده بود. الاحواز بلافاصله گفته خویش را انکار کرد. اسراییل از طریق روسیه وآمریکا از طریق سوییس و عمان،عربستان از طریق لبنان پیغام فرستادند که هیچ نقشی در این عملیات تروریستی نداشتیم!
واحدهای اطلاعات سپاه پاسداران با همکاری وزارت اطلاعات دست به کار شدند و اطلاعات سری عاملان و فرماندهان پشت صحنه را شناسایی کردند. نفوذ در داخل این شبکه سخت و نا ممکن بود. اما سربازان گمنام امام زمان موفق شدند زمان،ساعت،تاریخ و مکان جلسه برای جشن حادثه تروریستی اهواز را در شرق بوکمال و شرق فرات شناسایی کنند.
اخبار از طریق منابع سپاه قدس و دبیرخانه دایره اطلاعات به ستادکل نیروهای مسلح مخابره شد.
ساعت ۲نیمه شب به وقت ایران موشک های قیام و ذوالفقار بر روی لانچر های پرتاب قرار گرفتند!
شلیک موشک با نام ضربه محرم از طرف هوافضای سپاه شروع شد.۶موشک با موفقیت در فاصله ۵۴۰کیلومتراهداف ۳گانه را در بوکمال هدف قرار دادند.
بلافاصله پهبادهای جنگی و بمب افکن سپاه وارد شدند و با بمباران محل اصابت موشک های میان برد زمین به زمین توانستند کشتار و هلاکت تروریست ها را رقم بزنند.
انفجار عظیمی در منطقه رخ داد که ناشی از انفجار انبار مهمات تروریست ها بود و اهدایی اسراییل،آمریکا،عرب مرتجع به داعش سبب حجم بالای تخریب این منطقه گردید!
آمریکا و ائتلاف اروپایی اش فاصله خود را با تروریست ها تا ۱۵۰کیلومتر افزایش می دهد! ایران بدون هماهنگی و اعلام قبلی نقطه صفر خواب را هدف قرار می دهد. معاون البغدادی بنام المشهدانی به همراه نماینده مستشاری عربستان و امارات و چند نماینده نظامی وابسته غربی در بین کشته شدگان هستند.
آمریکا و اسراییل سکوت اختیار کردند و هیچ مستندی در این خصوص پخش نشد زیرا کشته شدن وابستگان نظامی ائتلاف در اتاق فکر داعش به معنای همکاری آشکار با ترویست ها می باشد.
موشک ها تا فاصله ۸۵۰کیلومتری را هدف قرار می دهند. سر جنگی این موشک ها شامل ۶۵۴کیلوگرم سنتکس مواد منفجره می باشد.
ایران انتقام خویش را گرفت اما کافی نیست.بلکه عملیات تعقیب متجاوز در هزاران کیلومتر دور تر باید شروع شود تا عمق استراتژیک ایران امنیت خویش را مستحکم کند.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار