خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

عملیات اخیر سپاه پاسخی محکم و کوبنده به گروه‌های تروریستی

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان: با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با مورد هدف قرار دادن مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، پاسخ بسیار کوبنده به گروه‌های ترویستی و دشمنان نظام داد، گفت: به لطف خداوند متعال سپاه پاسداران با حرکتی زیبا و جانانه، پاسخی محکم و کوبنده به گروه‌های تروریستی داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۵۱۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

عملیات اخیر سپاه پاسخی محکم و کوبنده به گروه‌های تروریستیسردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در بیان اهمیت عملیات مقتدرانه سپاه، به حادثه تروریستی اخیر اهواز اشاره و بیان کرد: طی این حادثه تروریستی که جمعی از عزیزان ما به شهادت رسیدند نشان از این موضوع داشت که دشمن کیته‌توز همواره به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران و سلب امنیت و آسایش ملت ایران است اما با عنایت خداوند و با حضو مردم و مسئولین انسجام بسیار خوبی اتفاق افتاد به طوری که نیروهای نظامی و انتظامی برای نجات مردم از جان خود مایه گذاشتند.

وی با بیان اینکه در روز نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، دشمن اقدام به حادثه ترویستی کرد، گفت: دشمنان نظام نمی‌توانند امنیت و اقتدار ایران را ببینند بنابراین با این حادثه تروریستی در تلاش بودند تا اقتدار نیروهای مسلح را به حاشیه بکشانند که در رسیدن به هدف خود موفق نشده و ناکام ماندند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرموده رهبری که زمان «بزن در رو تمام شده» عملیات سپاه را در راستای واکنش به فعالیت‌های کور گروه‌های تروریستی اخیر در اهواز و انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز دانست و تصریح کرد: مجموعه سپاه در مراسم تشییع شهدای این حادثه ناگوار و در قبل از خطبه‌های نماز جمعه تهران اعلام کرد که انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران با مورد هدف قرار دادن مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، پاسخ بسیار کوبنده به گروه‌های ترویستی و دشمنان نظام داد، عنوان کرد: به لطف خداوند متعال سپاه پاسداران با حرکتی زیبا و جانانه، پاسخی محکم و کوبنده به گروه‌های تروریستی داد.

سردار مجیدی در تشریح اهمیت و ابعاد عملیات سپاه بیان کرد: یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران، روزگذشته با 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین، مقر سرکردگان تروریست‌ها در کشور سوریه را طی عملیات مشترک موشکی و هوایی توسط پهبادها مورد هدف قرار داد به طوری که حرکت پهبادها همزمان با عملیات موشکی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طراحی یک عملیات مشترک موشکی و هوایی توسط پهبادها بسیار سخت است، بیان کرد: با یاری خداوند، اشراف اطلاعاتی لازم وجود داشت و سپاهیان توانستند این هماهنگی را در میدان نبرد داشته باشند تا در صدها کیلومتر دورتر از مرزها به موقع و به هنگام ضربه مهلکی به دشمن وارد کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اقدام مقتدرانه سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی برای هر اقدام تروریستی علیه نظام و ملت ایران جواب قاطع و دندان‌شکنی دارد، تاکید کرد: امروز افراد و دشمنانی که گروه‌های تروریستی را در صدد ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی تجهیز می‌کنند، فهمیدند که موشک‌های قوی سپاه در برد تعریف شده‌ای است که نباید به خود اجازه خطا تا 2 هزار کیلومتری را بدهند، در غیر این صورت اگر اتفاقی افتاد باید انتظار پاسخ قاطعی از سوی سپاه داشته باشند.

وی پاسخ قاطع سپاه به تروریست‌ها را مایه امید و نویدی برای نظام، مردم و مستضعفینی که با انقلاب اسلامی همراه هستند، دانست و یادآور شد: دشمن و استکبار جهانی که همواره به دنبال ضربه زدن به نظام هستند امروز متوجه شدند که اگر اتفاقی در کشور ایران بیافتد به طور قطع دست انتقام سپاه و نیروهای مسلح طوری است که امروز می‌تواند پاسخ آنها را بدهد.

سردار مجیدی نشان دادن قدرت بازدارندگی بالا در کشور را از دستاوردهای این عملیات دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد امید در جامعه که در تحریم‌ها و سختی‌ها می‌شود اقدامات شایسته و در شأن و منزلت مردم انجام داد، این موضوع را نیز نشان داد که نیروهای مسلح همواره آماده هستند و می‌توانند عملیات‌های به موقع نیز انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات