خبرهای داغ:
سردار معروفی در نشست خبری تجمع 20000نفری اقتدار عاشورایی :

تجمع 20هزار نفری با رمز یا حسین بن علی(ع) برگزار می شود/ انشقاق بین مردم و انقلاب با راهبرد قدیمی تفرقه بیانداز و حکومت کن در دستور کار دشمن

فرمانده سپاه نینوا گفت:برنامه تجمع20هزارنفری اقتدار عاشوریی سپاهیان محمد رسوالله(ص)2 در روز 5 شنبه مورخ 12 مهر ماه از ساعت 8.30 الی 11 صبح در ورزشگاه آزادی شهرستان گرگان با حضور بسیجیان سراسر استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۳۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان به مناسبت تجمع 20000نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 ضمن تشکر ویژه از یکایک رسانه ها برای پوشش برنامه های هفته ی دفاع مقدس و مرحله ی اول رزمایش گفت:اگر ما کوه ها را جابجا کنیم ، سرزمینی را آباد یا مشکلاتی را حل کنیم اما نتوانیم به درستی و به موقع به اطلاع مردم برسانیم انگاری کاری انجام نداده ایم.

وی افزود:در همین مدت که قیاس هایی از دوران دفاع مقدس با احتکار کنندگان امروز انجام شد بسیار زیبا بود و خیلی ها را شرمنده و تاثیر بسیار خوبی در بین مردم گذاشت.

معروفی رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین دانست و تصریح کرد:این مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 با مرکزیت 100هزار نفر در تهران و همچنین در استان ما با تجمع20هزارنفری در ورزشگاه آزادی شهرستان گرگان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان  با بیان اینکه دشمنان در راس آنها آمریکا در نشست اخیر سازمان ملل نتوانستند به اهداف خود برسند یادآور شد: اینها به دنبال دوقطبی کردن جامعه آنهم نه به معنای 2 گروه سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا بلکه به دنبال دعوای نظام و ملت هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:این دوقطبی کردن یعنی بین مردم و نظام فاصله و انشقاق انداختن اما باید بدانند ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده اند و هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

معروفی گفت: دشمنان با همان راهبرد قدیمی تفرقه بیانداز و حکومت کن قصد ایجاد جدایی و انشقاق بین مردم و انقلاب را دارند زیرا میدانند انسجام اقتدار و انشقاق ضعف را به همراه دارد و امروز بزرگی انقلاب ما بخاطر همین انسجام است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه این 20هزار نفر نماینده جمعیت 1 میلیون نفری استان ما هستند افزود:این برنامه در روز 5 شنبه مورخ 12 مهر ماه از ساعت 8.30 الی 11 صبح در ورزشگاه آزادی شهرستان گرگان  با حضور بسیجیان سراسر استان که متشکل از 40 درصد خواهران و 60 درصد برادران است برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مرحله از رزمایش با رمز یا حسین بن علی(ع) و با حضور منتخبین گردان های امام حسین(ع) ، امام علی(ع) ، بیت المقدس و کوثر و گروه های جهادی از سراسر استان انجام میشود.

معروفی با بیان اینکه الان دیگر بحث انقلاب است اذعان داشت:باید بین کسی که معاند جمهوری اسلامی است و کسی که به شرایط امروز معترض است فرق قائل شویم زیرا هیچگاه معاند در چارچوب انقلاب اسلامی قرار نمیگیرد اما معترضی را هم داریم که حاضر است جان خود را برای نظام و انقلاب و ایران بدهد.

فرمانده سپاه نینوا پیام های این رزمایش را اینگونه برشمرد:اولین پیام برای جبهه ی داخلی است ، اینکه انسجام خود را حفظ کرده و به آینده با هوشیاری کامل امیدوار باشیم و اما دومین پیام آن به جبهه کفر و استکبار است و آنهم اینکه باید بدانند 40 سال ملت ایران هوشیار و هوشمند پای این انقلاب و نظام بوده اند و هرگاه دشمنان منافعشان را به خطر انداختند در یک جبهه برای مقابله و خنثی کردن اهدافشان قرار می گیرند.

وی در پایان متذکر شد: ما هم به مقدسات هم به ملی بودن خود افتخار میکنیم و برای این ملت علاوه بر اینکه حاضریم آبروی خود را بدهیم از جان خود هم خواهیم گذشت و برای برقراری امنیت این ملت شریف با هیچکس شوخی نداریم و این مسئله را بار دیگر در اقدام ابلهانه و احمقانه ی تروریست ها در اهواز با گوشمالی توسط سربازان گوش به فرمان ولایت به تمام جهانیان نشان داده ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها