فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی باید قدرت دفاعی خود را بالا ببرند

فرمانده ناحیه اشکذر گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی باید قدرت دفاعی خود را بالا ببرند چرا که اگر تلاش نکنیم و این موضوع محقق نشود ایران و انقلاب اسلامی تهدید خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۳۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیرو‌های مسلح اظهارداشت: دشمنان زخم خورده انقلاب سال‌ها است که به دنبال تحرکات و اقدامات پلید و خبیث خود در کشور هستند، اما ملت ایران هرگز اجازه حرکت به بدخواهان و فتنه انگیزان داخلی و خارجی نظام نخواهند داد.
امامی افزود: ما باید این فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که " ما کشوری جنگجو نیستیم، ولی در مقابل حملات دشمن از خودمان دفاع خواهیم کرد" توجه کنیم و توان رزمی خود را برای هرگونه تهدیدی بالا ببریم.
وی مهم‌ترین رسالت سپاه ناحیه اشکذر در سال جاری را پیاده سازی و تحقق شعار سال دانست و گفت: کیفیت بخشی به حلقه‌های صالحین، کاهش محرومیت، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بسیج  و افزایش توان و حفظ آمادگی رزمی بسیجیان از دیگر برنامه‌های ناحیه سپاه اشکذردر سال ۹۷ است.
ارسال نظرات