خبرهای داغ:

فرمانده جدید حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قم معرفی شد

فرمانده جدید حوزه بسیج حضرت معصومه (س) قم طی مراسمی با حضور مسئولان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۰۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، معصومه سیفی به عنوان فرمانده جدید حوزه حضرت معصومه (س) معرفی و از تلاش‌های ارزشمند فاطمه جمالی فرمانده سابق این حوزه قدردانی شد.
 
حجت الاسلام سهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این مراسم اهمیت دفاع مقدس و بیان وقایع آن در خصوص چرایی دفاع ملت ایران در برابر تهاجم بیگانگان، مقدس شد اظهار داشت: این موضوع به حدیثی از حضرت امیرالمومنین (ع) که فرمود: ان الجهاد باب من ابواب الجنه برمی گردد که تفسیر جنگ و دفاع از منظر اسلام و اهل بیت (ع) بسیار والا و ارزشی است که جایگاه جهادگران در راه خدا ترازویی برای سنجش اهل ایمان شمرده شده است.
وی افزود: جنگ ایران و عراق پیامد اسلامی شدن حکومت در ایران بود و همه می‌دانستند که هدف از جنگ، فقط اشغال سرزمین کشور ما نبود، بلکه هدف نهایی دشمنان پایان دادن به انقلاب اسلامی تازه متولدشده بود و هدف آمریکا حذف اسلام از انقلاب اسلامی و جنگ، دفاع از اسلامیت و قداست انقلاب و ایران بود.
سهرابی ادامه داد: اگر دفاع ما مقدس شد به خاطر عنصر اسلامیت در آن بود که نقش محوری را در آن بازی می‌کرد.
وی در پایان به مولفه‌های و شاخصه‌های دفاع مقدس از جمله ایستادگی و مقابله در برابر متجاوز، انتشار شکوه و عظمت ایمان و اسلام در پهنای جهان، انسجام و اتحاد یکپارچگی ملت پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار