مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد گفت:انسان‌ها وقتی با دعایی با مقدمه اندیشه، تفکر و بیداری دل به سمت وسوی مبدا همه خیرات ومبرات بروند مسلماً پیوندی قلبی ومستحکم با پروردگار دارند همانطور که حضرت امیر (ع) می‌فرمایند: دعای قلب غافل مستجاب نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۱۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام پوربابایی درنشست مصون سازی فرهنگی با موضوع (دعا وکارکرد‌های فردی واجتماعی آن) در نمازخانه برگزار شد اظهار داشت:یگی از ابواب کشف وشهود حقایق که به روی اولیای خداوند گشوده می‌شود همین دعا است؛ بنا به قول علمای بزرگ شیعه، مناجات شامل معارف بلندی است که فقط اهل آن با کشف وشهود به آن رسیده اند وهیچ نعمتی در دنیا جایگزین آن نمی‌شود.
وی در ادامه با بیان آثار وثمرات دعا ومناجات افزود:ما در منبع عظیمی همچون صحیفه سجادیه که به اخت القرآن معروف است با آداب، اصول دعا ومناجات با خداوند آشنا می‌شود وبا ذکر اسماء، صفات، قدرت الهی واظهار عجز قبل از درخواست، بهترین درس را برای آشنایی با معارف اسلامی آموخته ایم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در ادامه تصریح نمود:آرامش درونی، نجات از مشکلات، تحصیل نعمت‌های الهی، شفای درد وبیماری وهزاران ثمره دیگر از ثمرات ونتائج دعا با لحاظ نمودن همه مقدمات وموخرات آن محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات