"بشیری " در مراسم پایگاه نفیسه با تصریح اینکه سعودی‌ها سعی میکنند شکست در عراق و یمن را با ناامنسازی ایران جبران نمایند، متذکر شد:نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که نه ریگی و نهجندالشیطان و نه منافقین و نه الاحوازی توان ایجاد ناامنی را ندارند و به شدت باان‌ها مقابله خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۱۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، درراستای بزرگداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس، مراسمی در پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
در این جلسه " بشیری و دهقان" به عنوان راویان خاطرات شهدا به بیان مطالب ارزشمندی در رابطه  با شهدا و حادثه تروریستی اهواز پرداختند و در ادامه " مدرسی" به سخنرانی دررابطه با این ایام و مرثیه سرایی برای شهدای کربلا و نیز شهدای ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.
"دهقان" با بیان اینکه مدت‌ها است عربستان از طریق مزدوران بعثی در عراق وتروریست‌های الاهوازی در ایران تلاش میکند ایران و محیط امنیتی کشورمان را ناامن کند، اظهارداشت:در هفته‌های اخیر بحران بصره با هدف ضربه به حشدالشعبی وانتقال بحران اجتماعی به خوزستان صورت گرفت و نیز حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح دقیقا با هدف پیوند زدن مشکلات اقتصادی به نا امنی صورت پذیرفته است.
در ادامه " بشیری" اظهار داشت:از این رو باید دانست هرچند مزدوران بعثی-الاحوازی عوامل میدانی اقدامات تروریستی هستند، اما باید توجه کرد که اقدامات تروریستی از این دست دقیقا متوجه سعودی هاست.
وی با تصریح اینکه سعودی‌ها سعی میکنند شکست در عراق و یمن را با ناامنسازی ایران جبران نمایند، متذکر شد:نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده که نه ریگی و نهجندالشیطان و نه منافقین و نه الاحوازی توان ایجاد ناامنی را ندارند و به شدت باان‌ها مقابله خواهد شد
"مدرسی" در ادامه مراسم با تاکید بر اینکه در ماه محرم و دهه محرم شرایط فراهم است تا جوانان از راه‌های منحرف بازگردند و به راه الهی و حسینی کشیده شوند و برنامه‌های یک ساله دشمنان راخنثی کنند، اذعان داشت:
دشمنان نمیتوانندعشق امام حسین (ع) را از دل مردم بیرون کنند و به همین دلیل دشمنان از بین بردن اهداف امام حسین (ع) که مهمترین ان اقامه نماز است رامورد توجه خود قرارداده اند.
وی در ادامه افزود: در زمان دفاع مقدس خیل جوانان برای دفاع از خاک و ناموس کشور به جبهه‌ها رفتند و به فیض شهادت رسیدند و در اکثر وصیت نامه شهدا بر حجاب زنان و دختران این مرز و بوم تاکید شده است.
ارسال نظرات