مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی:
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه رس ایثار ، درس ولایت مداری و بصیرت ، درس شجاعت ، درس نماز اول وقت از درس های دفاع مقدس است ، گفت: ولایت مداری و بصیرت رمز نابودی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۲۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰

 

حجت الاسلام و المسلمین صادق خوشنام مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آن چیزی که دانش آموزان را به عرصه های موفقیت پیش می برد درس گرفتن از شهداء و دفاع مقدس است .
وی افزود: دفاع مقدس از بزرگترین گنجینه های نظام اسلامی می باشد .
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی بیان داشت: درس ایثار ، درس ولایت مداری و بصیرت ، درس شجاعت ، درس نماز اول وقت از درس های دفاع مقدس است که ما باید در زندگی خود جاری و ساری کنیم .
وی گفت: بدانیم با ولایت مداری و بصیرت و شجاعت می توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و دشمنان اسلام را نابود کنیم .
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی تأکید کرد: به برکت خون شهدا ، ولی فقیه و مردم بصیر و شجاع ایران ما به پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف رسیده ایم.

خوشنام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت حادثه تروریستی اهواز گفت: دشمنان اسلام بدانند ، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران پاسخ محکم و نابود کننده ای به حادثه تروریستی اهواز خواهند داد.
وی تصریح کرد: نابودی رژیم منحوس آل سعود در ریاض پاسخ کوبنده حادثه تروریستی اهواز خواهد بود .
مسئول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام و رهبری حضرت امام خامنه ای و مردم بصیر و هوشیار مسیر پیشرفت و موفقیت را می پیماید و این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت محمد (ص) منتقل می کند.
خوشنام بیان داشت: این حادثه تروریستی در اهواز که حادثه فجیح و باعث ناراحتی مردم و مسئولین ایران و کشور های مختلف جهان شد پاسخ کوبنده ای برای آل سعود و رژیم صهیونیستی دارد ‌.
وی تأکید کرد: ما ریشه این جریانات تروریستی در کشور و منطقه خاورمیانه را که آل سعود و رژیم صهیونیستی است را با موشک های نقطه زن نابود می کنیم و با پاسخ کوبنده و ویرانگر به دشمنان ضعیف و پست نشان خواهیم داد که حادثه تروریستی اهواز ، حادثه منا ، حادثه تروریستی مجلس پاسخش نابودی کامل رژیم آل سعود در ریاض است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها