مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز :

ارزش‌های دوران دفاع مقدس با قلم به نسل جوان منتقل شود

سردار اسلامی با تاکید به اینکه توانستیم ۸ سال در برابر دشمنی نابرابر دفاع کنیم خائن را از کشور بیرون کنیم و پیروز میدان شویم تصریح کرد : به برکت قلم و فکر نویسندگان تاریخ ارزشهای دفاع مقدس ساری و جاری خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۵۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار ابوالفضل اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین دوره (( جایزه ادبی یوسف)) استان البرز که در باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار داشت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برابر عراق،سوریه، کشور های آفریقایی حتی اروپا بخصوص آمریکا قد علم کرده و به خود می‌بالیم چرا که می توانیم با فکر و قلم خود در صف شهدا قرار بگیریم.

 با قلم می توان در صف شهدا قرار گرفت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در نسل جوان کتاب خوانی و داستان خوانی کمرنگ شده و نسبت به فرهنگ شهدا، جوانان این مرز و بوم فقیر هستند، گفت: هر چه داریم از دفاع مقدس داریم و در آن سوی مرزها به فرهنگ دفاع مقدس افتخار می کنیم.

وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند: یقین بدانید داستان نویسی و خاطره نویسی تاریخ ما را زنده نگه خواهد داشت.

سردار اسلامی با تاکید به اینکه توانستیم ۸ سال در برابر دشمنی نابرابر دفاع کنیم خائن را از کشور بیرون کنیم و پیروز میدان شویم تصریح کرد: مدیون خون شهدا هستیم اگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سبک بشماریم.

وی یادآور شد: به برکت قلم و فکر نویسندگان تاریخ ارزشهای دفاع مقدس ساری و جاری خواهد بود و نباید بگذاریم در فضای مجازی جای فرهنگ دفاع مقدس خالی بماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان ما به پاس زحمات و تلاش نویسندگان در حوزه دفاع مقدس با تلاش توانست مراسم اختتامیه ((جایزه ادبی یوسف)) را برگزار کند ادامه داد: بیش از ۱۰۰ اثر در قالب داستان کوتاه از نویسندگان و نو قلمان استان البرز به دفتر جشنواره ارسال شد و پس از انجام داوری ها ۳ اثر در بخش دفاع مقدس و ۲ اثر در بخش ویژه خرمشهر حائز رتبه برتر گردید و ۱۴ اثر شایسته تشویق معرفی کردیم.

گفتنی است در بخش دفاع مقدس، اهدای تندیس و جایزه نقدی به نفرات اول تا سوم به ترتیب به ندا رسولی، شیدا محبی و سمیه عابد و در بخش ویژه خرمشهر به رضوان کریمی و فاطمه عظیمی تعلق گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها