رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ با عنوان «اقتدار عاشورایی» ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۷۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع بسیجیان اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) 2 با عنوان «اقتدار عاشورایی» 12 مهرماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای والامقام کشورمان با مکتب حسینیت مولفه اصلی این اجتماع خواهد بود که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و اتکا به توانمندی‌های خود برگزاری رزمایش‌ها و اجتماعات حسینی را در استان محققا عملی کردیم که تمامی این موارد در حال حاضر اولویت اساسی است.

رئیس بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: احیای نهضت حسینی و عمل به اهداف امام حسین(ع) یک امر مهم و اساسی در جامعه است که باید در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق عمل کنیم.

لطفی تصریح کرد: دشمنان امروز علاوه بر عرصه فرهنگی و رسانه‌ای عملا جنگ اقتصادی به راه‌ انداخته‌اند که اتکا به توان داخلی و ارتقای توانمندی محصولات داخلی به عنوان خنثی کننده نقشه‌های دشمنان یک امر خطیر و حساس است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مدونی داشته باشیم و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی اظهار کرد: روحیه جهادی در عرصه کنونی یک اولویت اساسی است و باید هم‌اکنون آستین همت بالا زده و با نشان دادن توان مدیریت بسیجی خود بار دیگر حرکت مزدورانه دشمنان را کیش و مات کرده و به آنان نشان دهیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را شکست دهد و این خیال خام آنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار