مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات انجام یافته از سوی سپاه استان و صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اجتماع عظیم بسیجان استان تحت عنوان رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 بصورت زنده به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۰۶۴۷۹۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
رزمایش اقتدار عاشورایی اردبیل از شبکه‌های ملی و فرامرزی پخش زنده می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، داود نقی پور در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: طبق تمهیدات و جلساتی که روابط عمومی سپاه استان اردبیل با مدیران مرکز صدا و سیمای استان داشته مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ پخش این مراسم به صورت زنده از شبکه سبلان، شبکه‌های ملی و برون مرزی به روی آنتن خواهد رفت.

نقی پور گفت: از جمله برنامه‌هایی قرار است در رابطه با این رزمایش عظیم توسط صدا سیمای مرکز اردبیل انکعاس یابد، برنامه‌های تلویزیونی گئجه لر، تزه گون و ۴ بخش خبری که به صورت گزارش‌های خبری از رزمایش و ارتباط حضوری و مستقیم مسئولان سپاه خواهد بود.

وی ادامه داد: اجرای زنده برنامه رادیویی از ویژه برنامه‌های این رزمایش عظیم است که در مرکز صدای اردبیل به صورت زنده اجرا خواهد شد و برنامه‌هایی که به این موضوع خواهند پرداخت برنامه آی ایشیقی و بخش‌های خبری رادیو است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله (ص) در مرکز استان اردبیل روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه با حضور باشکوه بسیجیان در سالن ورزشی پهلوان حسین رضازاده اردبیل تجمع خواهند کرد و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: تجمع روز پنجشنبه یک اعلام و آغازی برای شروع دومین چهل سالگی انقلاب اسلامی است و ما چهلمین سال انقلاب را در دور دوم با توان و ظرفیت بالا و ایمان و اعتقاد شروع خواهیم کرد.
ارسال نظرات