در حاشیه نظارت ستادی از مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان البرز برگزار شد:
در حاشیه نظارت ستادی از مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان البرز، دکتر اصغری و هیئت همراه از کارخانه قطعه سازی میثاق واقع در شهرک صنعتی سیمین دشت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۱۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، بازدید از شرکت میثاق با دیدار با حاج آقای فراهانی مدیر عامل شرکت میثاق، صنعتگر با سابقه شهرک صنعتی سیمین دشت آغاز گردید. در ابتدا ایشان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان با معرفی شهرک صنعتی سیمین دشت به حضار افزود حجم بالا تولیدی این شهرک از اقلام دارویی می‌باشد و افزود که سیمین دشت تنها شهرک صنعتی خصوصی استان است و به مشکلات موجود در حوزه صنعت شامل کمبود نقدینگی، عدم پرداخت پول توسط خودرو ساز و عدم انتقال دانش از خودرو ساز به شرکت‌ها اشاره کرد.
ضمنا افزود نیروی بسیج میتواند عامل حرکت این چرخه‌ی نسبتا کم تحرک باشد. در پایان عرایض ایشان دکتر اصغری با تشکر از بسیجی صنعتگر فراهانی به نیاز کشور به تقویت فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود بسیج و نیروی بسیجی میتواند در این زمینه مشکل گشا باشد در ادامه عرایض خویش از جناب فراهانی و مدیریت شهرک صنعتی سیمین دشت کمال تشکر را کردند.

در پایان هیئت همراه برای دیدن مراحل تولید کارخانه قطعه سازی میثاق، به بازدید از کارخانه رفتند و تمامی مراحل تولید، انتقال و کنترل کیفیت را بازدید کردند؛ و هریک از بخش‌ها توسط مهندسین مجموعه برای میهمانان تشریح گردید.

 
ارسال نظرات