مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین گفت: در تابستان امسال تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان شهرستان نمین در قالب ۱۰ گروه جهادی در مناطق محروم و روستا‌های شهرستان نمین اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۳۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
سروان پاسدار محمد ملکی در گفت و گو با بسیج اردبیل اظهار داشت: در تابستان امسال تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان شهرستان نمین در قالب ۱۰ گروه جهادی در مناطق محروم و روستا‌های شهرستان حضور یافته و با اجرای اردو‌های جهادی ۷ رزوه و ۳ روزه نسبت به محرومیت زدایی و ارائه خدمات علمی و آموزشی و پزشکی در سطح شهرستان اقدام نمودند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین افزود: در این اردو‌های جهادی که اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی، جامعه زنان، بسیج دانش آموزی، دانشجویی وبسیج محلات در آن حضور داشتند خدمات و برنامه‌های مختلفی از جمله ترمیم و بهسازی تعداد ۳ باب مسجد ، ترمیم و بهسازی و احداث ۵ باب خانه محروم ، مرمت و بهسازی و نقاشی ۸ باب مدرسه در مناطق محروم، درختکاری در حاشیه شهر نمین پرداختند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی و درمانی به صورت رایگان، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره به صورت رایگان، آموزش‌های فنی و مهارتی از قبیل: قالیبافی، پرورش مرغ، خشکبار، سبک زندگی، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده از جمله اقدامات این گروه های جهادی در مناطق محروم بود.

ملکی گفت: نکته بارز این اردو‌های جهادی حضور روحانیت در کنار اردو‌های جهادی و برگزاری نماز‌های جماعت و نیز کلاس‌های اخلاق در جنب این اردو‌های جهادی می‌باشد.
ارسال نظرات