فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز از اعلام حضور پرشور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس سپاه درگز در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۷۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: امروز یکی از مهمترین اهداف دشمن و استکبار ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم و وانمود کردن فاصله بین مردم و حاکمیت است و این اشتباهی است که دشمن در طول چهل سال از انقلاب بار‌ها و بار‌ها تکرار کرده است.

وی افزود: به حول و قوه الهی بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج درگز در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) که به صورت متمرکز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد حضور پررنگ و پرشوری خواهند داشت تا از این طریق اقتدار خودشان را به رخ دشمنان نظام انقلاب بکشانند.

فرمانده سپاه درگز گفت: حضور و انسجام این بسیجیان نمایان گر پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است و به همه‌ی دشمنان نشان خواهد داد که همه‌ی ملت ایران پشت سر ولایت محکم ایستاده اند و تمامی توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی در پایان به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: احساس امید در دل‌های مردم، نامید سازی دشمن از ایجاد توطئه در کشور و اعلام آمادگی همه جانبه بسیج برای همکاری با تمامی ادارات و نهاد‌ها برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش می‌باشد.

خاطر نشان می‌شود این اجتماع با شکوه هم زمان با سراسر کشور با حضور بیش از ۳۶۰۰۰ بسیجی خراسانی فردا در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها