مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی نسبت به اهمیت و ضرورت ورود علماء، روحانیون فضلاء به مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۴۸۹۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام فاطمی ارفع در نشست بصیرتی که به همت قرارگاه نشست بصیرت افزایی ائمه جماعات سپاه ناحیه عمار برگزار شد، اظهار داشت: به رسالت روحانیت در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: جامعه روحانیت مدیون امام راحل و انقلاب است که به آنان عزت و اقتدار لازم را عنایت کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای دور نگه داشتن روحانیت از ورود به عرصه سیاسی و اجتماعی جامعه اظهار داشت: روحانیت اصیل روحانی است که تحلیل درست از اوضاع کنونی داشته باشد و بتواند با بصیرت انقلابی مردم جامعه را به سمت اسلام ناب هدایت کند.
 
فاطمی ارفع همچنین به مساله وحدت مردم اشاره  و یکی از اهداف دشمنان را تفرقه عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با تاکید به اهمیت ورود علماء و فضلاء محترم به مسائل فرهنگی و سیاسی جامعه  تصریح کرد: جای تاسف است که از بین روحانیون و خطبای مطرح مشهد در ایام ماه محرم تعدادی اندک  به مساله انقلاب اسلامی اهداف و تهدیداتی که نظام اسلامی را متوجه کرده  ورود پیدا کردند. 

وی در پایان از ائمه جماعات درخواست کرد که با ارتباط با نسل جوان و ورود به مسائل روز جامعه دین خود را به انقلاب و نهضت حضرت امام خمینی (ره) ادا نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها