فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا از دیار حرم رضوی معرفی شد

با پیشنهاد فرمانده سپاه کربلای مازندران و طی حکمی از سوی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ پاسدار احمد برسلانی از دیار حرم مطهر رضوی به عنوان فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای دیار علویان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۰۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با پیشنهاد فرمانده سپاه کربلای مازندران و طی حکمی از سوی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ پاسدار احمد برسلانی از دیار حرم مطهر رضوی به عنوان فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلای دیار علویان معرفی شد.

این مراسم که با حضور مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان سپاه کربلا، نیروی انتظامی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه  این سپاه و لشگر عملیاتی 25 کربلا، خانوادهای شهدا ی دفاع مقدس و مدافع حرم، بسیجیان و رزمندگان برگزار شد، طی قرائت حکمی سرهنگ برسلانی که کمتر از یک سال عهده دار مسئولیتی در سپاه سمنان بود با تقاضای سردار بابایی به عنوان فرمانده لشگرعملیاتی ظفرمند 25 کربلا  معرفی شد.

همچنین بعد از این معرفی، طی حکمی از سوی سردار عزیز جعفری از زحمات چندین ساله سردار حمیدرضا رستمیان در کسوت فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا  تقدیر به عمل آمد.

 در ادامه این مراسم  عقیله ملازاده مسئول لشگر پشتیبانی و مردمی حضرت زینب(س) مازندران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، نیز از زحمات خالصانه و صادقانه سردار رستمیان مازندرانی در مدت حضورش قدردانی کرد.

نهاد ها، سازمانها، ادارات و فرماندار مرکز مازندران ضمن حضور در مراسم تکریم سردار رستمیان،  با اهدا لوح یادبود از فرمانده مازندرانی لشگرعملیاتی و همیشه پیروز 25 کربلای مازندران قدر دانی کردند.

 سردار رستمیان در مدت فرماندهی این لشگر با حضور در میادین نبرد در خارج از مرزهای کشور و همچنین مناطق نوار مرزی میهن اسلامی در پاسداری از ارزشهای اسلامی به اتفاق نیروهای تحت امرش برادرانه در کنار همدیگر حماسه خلق کردند  که حماسه خانطومان از جمله همان رشادتها و فداکاریهای تاریخ پر افتخار مازندران است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار