خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر، وحدت، همدلی و یکپارچگی حول محور ولایت راه حل برون رفت از مشکلات دانست.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۱۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده مسئول بسیج اصناف سپاه فجر در برنامه افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج زرگرهای شیراز در امامزاده اسماعیل بازار روح ا...(ره) ضمن گرامیداشت یادو خاطره همه شهدا بخصوص شهدای بازار گفت: هدف از تشکیل بسیج در بازار پیگیری مشکلات و معضلات بازاریان جهت خدمت هر چه بهتر به مردم است.

مسئول بسیج اصناف سپاه فجر تصریح کرد: امروز بازاریان همانند جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس زحمت ها  و رشادت ها کردند و در خط مقدم از مرز و بوم مملکت مواظبت نمودند امروز هم در خط مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن قرار دارند.

سرهنگ بنائی تأئکید کرد: هدف از جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان فلج کردن اقتصاد مملکت است و عمده ترین قشری که درگیر است بازاریان هستند؛ چرا که یک سوم جمعیت کشور را بازاریان تشکیل می دهند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین اشتغال بدون این که هیچ گونه هزینه ای بر دوش دولت داشته باشد را بازار دارد و این قشر با دادن مالیات و عوارض چرخ اقتصاد مملکت را می چرخاند و دولتمردان باید قدر شناس باشند چرا که امروز مشکلات و معضلات اقتصادی عمدتا گریبان گیر بازاریان شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر اذعان داشت: پیشینه بازار از قدیم بوده و در انقلاب اگر بازاریان نبودنند انقلاب به پیروزی نمی رسید و از دفاع مقدس حمایت کردند و ده هزار شهید بازاریی در کشور تقدیم به انقلاب شده است.

وی افزود: دشمن قسم خورده که این انقلاب چهل سالگی خود را نبیند و 22 بهمن سالگرد چهل سالگی انقلاب و تثبیت انقلاب است که بسیار مهم می باشد خودمان را آماده کنیم و حواسمان باشد که دشمن کارش دشمنی است و مراقبت نمائیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.

بنائی با توجه به برخی از مشکلات در کشور از ابتدای امسال افزود: در کشور در استان فارس کمترین تجمع ،مشکلات را به همت بازاریان خداجوی شیراز شاهد بودیم و بازاریان در مقابل فتنه گران ایستادگی کردنند و نگذاشتند آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

وی یادآور شد: بسیج اصناف سپاه فجر فارس در کنار مغازه داران بوده و پیگیر مشکلات تمامی اصناف است و در ارتباط با استاندارای از طریق ستاد بحران و حضور در شورای تامین و بیان مشکلات الحمد ا... برخی از مشکلات برطرف کرده  و مورادی در دست پیگیری دارد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه فجر تاکید کرد: رمز برون رفت از مشکلات وحدت و همدلی و یکپارچگی حول محور ولایت فقیه می باشد و مسئولان بدانند باید برای مردم دلسوزی کنند چرا که این ملت مردمی هستند که امام خمینی(ره)فرمود مردم ما از مردم زمان رسول الله(ص) بهتر است.

در پایان حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهدای بازار زرگرها شیراز به برادر محمد مهدی خوش نیت تقدیم شد و سپس اتاق پایگاه توسط حجت الاسلام کیخا افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها