مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از حضور یک گردان از شهرستان های شاهرود و میامی در اجتماع یکصدهزار نفری گروه های جهادی در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۰۳۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
حسین ابوذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور گروه های جهادی نمونه شهرستان های شاهرود و میامی در اجتماع یکصدهزار نفری بسیجیان در تهران با حضور رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: یک گردان از بسیجیان شاهرود و میامی با قریب به ۴۰۰ بسیجی از اقشار مختلف بسیج و بسیج مساجد و محلات از شاهرود عازم اجتماع بزرگ بسیجیان در تهران شدند.
وی افزود: این گروه‌های جهادی بسیجیانی هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود تصریح کرد: این گروه ها خدمت‌رسانی خود را در محلات شهری و حاشیه شهرها با ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت از ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور برگزار کردند.
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی آن در اجتماع یکصدهزار نفری در ورزشگاه آزادی با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها