فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:هیچ پیشرفتی ژرف‌تر از این سراغ ندارید که ملت ایران در طول چهل سال با استکبار جهانی، توانسته استقلال بی‌نظیر، آزادی و جمهوریت حاکمیت دینی و مردم‌سالاری دینی را به‌عنوان الگوی رهایی‌بخش ملت‌ها را به جهانیان ارائه دهد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در اجتماع ۲۵ هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که در دهکده المپیک شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در این همایش اظهار داشت: وحدت اولین کلمه شعار این همایش پرشکوه و خیره‌کننده است.

وی با بیان اینکه وحدت از مظاهر ایستادگی ملتی است که برای تعالی بشریت راست‌قامت تاریخ شده‌اند افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خرسندیم وحدت ما به ثمر نشسته و این اجتماع خیره‌کننده قطره‌ای از دریای وفاداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دومین کلمه از شعار این همایش ایستادگی است، افزود: ایستادگی فرمان خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) است و خرسندیم که پیروی از پیامبر به کوری چشم دشمنان که به همراه رهبر ایران اسلامی، چهل سال از فتنه‌های مختلف دشمن سربلند بیرون آمده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه این اجتماع پرشکوه نمونه‌ای از مظهر ایستادگی است بیان کرد: هیچ پیشرفتی ژرف‌تر از این سراغ ندارید که ملت ایران در طول چهل سال با استکبار جهانی، توانسته استقلال بی‌نظیر، آزادی و جمهوریت حاکمیت دینی و مردم‌سالاری دینی را به‌عنوان الگوی رهایی‌بخش ملت‌ها را به جهانیان ارائه دهد.

کشکولی تصریح کرد: گفتمان مقاومت ایران امروز نجات‌بخش مسلمان منطقه و جهان شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات