فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: هفته ناجا با شعار پلیس جامعه ایمانی ارزشهای رعفت و مهربانی در سطح استان با اجرای ویژه برنامه هایی گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۶۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در زاهدان برگزار شد با اشاره به این مطلب که ارتباط خوبی بین پلیس و مردم است، گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۳مهر ماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی ویژه برنامه هایی در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: مردم در راستای تامین امنیت سهم مهمی بر عهده دارند که تقویت مولفه های امنیتی  احساس امنیت را در جامعه افزایش می دهد.

سردار قنبری ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات، سخنرانی فرمانده هان در میعادگاههای نماز جمعه،غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ناجا،بر گزاری کلاسهای بصیرت دینی، عیادت از بیماران، اجرای صبحگاه مشترک،نواختن زنگ مهر و دانش در مدارس استان، نشست علمی با روسای دانشگاهها، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، ترویج ازدواج آسان در بین کارکنان نیروهای انتظامی، و... را از مهم ترین برنامه های قابل اجرا در این هفته برشمرد.

 

 

 

ارسال نظرات