حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان "محمد رسول الله " 2 دراستان گفت: نیرو‌های جان برکف سپاه بیت المقدس بااجرای رزمایش محرم باردیگرتوان رزمی وآمادگی خودرابه رخ دشمنان کشیدند.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۸۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان در گفتگویی بااشاره به اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان "محمد رسول الله "۲ در استان گفت: نیرو‌های جان برکف سپاه بیت المقدس با اجرای رزمایش محرم بار دیگر توان رزمی و آمادگی خودرابه رخ دشمنان  کشیدند.


وی درادامه افزود:این رزمایش حامل این پیام است که هیچ متجاوزی توان دست درازی به خاک این کشور را ندارد و در صورت تعدی مورد تعقیب قرار می‌گیرند و سیلی سختی از رزمندگان اسلام می‌خورند.

منتشلو اضافه کرد: انجام چنین رزمایش‌هایی به بازماندگان گروه‌های تکفیری و همچنین گروه‌های ضد انقلاب مورد حمایت صهیونیست‌ها و در اصل استکبار جهانی و عربستان در منطقه نشان می‌دهد اگر دست از پا خطا کرده و اشتباهی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، این آمادگی از سوی ایران وجود دارد و حالت بازدارندگی در این رابطه ایجاد می‌شود.


مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: پیام این رزمایش برای دوستان صلح و امنیت و آرامش است و پیام آن برای دشمنان این است که رزمندگان و دلاورمردان با صلابت و اقتدار از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند و اجازه تعدی را به ضدانقلاب نمی‌دهند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات