معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 اجتماع 25 هزارنفری بسیجیان همزمان با سراسر کشور در شهرستان زاهدان با حضور بسیجیان خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی برگزار می شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۱۸۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

سرهنگ پاسدار علی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 ، مرحله سوم این رزمایش در قالب اجتماع 25 هزار نفری بسیجیان همزمان با سراسر کشور در12 مهر ماه سال جاری در شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که دشمن از مدتها قبل در تلاش است تا چهل سالگی انقلاب را زیر سئوال ببرد و اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهد و سالگرد چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب را به کام ملت ایران تلخ کند افزود: دشمن برای رسیدن به این هدف شوم خود از بی تدبیریها و سوء مدیرتها استفاده کرده است.

سرهنگ پاسدار فقیری با تاکید بر این مطلب که خون پاک شهدا و تلاشهای شبانه روزی مدیران انقلابی که با همت و اراده ای جهادی همراه بوده دستاوردهای عظیمی را برای ملت ایران رقم زده است ادامه داد: نیاز است در جامعه امروزی مدیران و مسئولان با روحیه ای جهادی و انقلابی چون دوران هشت سال دفاع مقدس با مدیریت صحیح در پی رسیدگی به مشکلات مردم باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوالله(ص) 2 مرحله سوم این رزمایش در شهرستان زاهدان در قالب تجمع 25 هزار نفری بسیجیان به جهت به نمایش گذاشتن اقتدار ملی با حضور پرشور بسیجان خواهر و برادر اعم از شیعه و سنی در اقشار مختلف بسیج اجرا شد.

وی اظهار داشت: این رزمایش امید را در دل دوستداران انقلاب تقویت و یاس و ناامیدی را در دل دشمن شعله ور خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد که امید و دلگرمی با اجرای این رزمایش تقویت و نا امیدی را در دشمن ایجاد و توطئه هایشان را خنثی خواهد کرد.
ارسال نظرات