سردار جمیری گفت: انقلاب اسلامی ما همیشه بر پایه حضور مردم استوار بوده و همچنان نیز چنین خواهد بود. امروز نیز حضور مردان و زنان بسیجی ما که در واقع از بدنه همین مردم هستند پیام حمایت از انقلاب را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۰۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار فتح الله جمیری صبح امروز در حاشیه همایش بزرگ بسیجیان محمد رسول الله ۲ گفت: بحمدالله امروز جمعیت بسیار پرشور عزیزان هم‌استانی ما متشکل از نیرو‌های بسیجی شهرستان یزد از اقشار مختلف اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، حقوق دانان، وکلا، کارمندان، کارگران و روحانیون در محل مسجد ملا اسماعیل حضور پیدا کرده اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سازماندهی ۲۰ هزار بسیجی یزدی در قالب رزمایش عاشوراییان افزود: انقلاب اسلامی ما همیشه بر پایه حضور مردم استوار بوده و همچنان نیز چنین خواهد بود. امروز نیز حضور مردان و زنان بسیجی ما که در واقع از بدنه همین مردم هستند پیام حمایت از انقلاب را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: انشالله بتوانیم در خدمت مردم باشیم و همچنان در راستای اهداف انقلاب گام برداریم.

گفتنی است مرحله نخست رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله شهریورماه با اعزام ۱۴۰ گروه جهادی در استان یزد آغاز و مرحله دوم این رزمایش در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریورماه با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج برگزار شده بود. امروز نیز مرحله سوم رزمایش با عنوان رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ برگزار شد.
ارسال نظرات