به مناسبت ایام شهادت امام سجاد(ع)،

برگزاری سه یادواره شهدا در شاهرود

در گرامیداشت ایام شهادت امام سجاد(ع)، یادواره شهدای منطقه بیدآباد، شهرک گلبرگ و روستای تاش شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۱۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کمیل قندهاری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) با اشاره به برگزاری سه یادواره شهدا در شهرستان شاهرود گفت: یادواره شهدای شهرک گلبرگ و ساحلی شمالی شهر شاهرود در شب شهادت امام سجاد(ع) در مسجد علی ابن الحسین شهرک گلبرگ با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رائیجی استاد حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: یادواره شهدای روستای تاش بخش بسطام شهرستان شاهرود جمعه ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه تاش سفلی با سخنرانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار خواهد شد.
قندهاری با اشاره به برگزاری یادواره ۵۵ شهید محله بیدآباد شاهرود گفت: این مراسم جمعه ۱۳ مهر همزمان با نماز مغرب و عشا در تکیه زنجیری (تکیه بازار) با سخنرانی سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه برگزار می گردد.
وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم ها تصریح کرد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا سپس در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید این مراسم ها باقوت بیشتر و حضور پرشور مردم بویژه نسل جوان هر چه بیشتر برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار