فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

ما پیروز این میدان هستیم/بسیج گوش به فرمان ولایت است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در رزمایش سراسری اقتدارعاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص)2 با اشاره به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست ،گفت:رزمایش اقتدار بسیج نمایش همدلی ملت ایران است و بیانگر اینست که مردم با یکدیگر همراه هستند.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۲۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه بسیجیان با  اقتدار، پرشور و شعور حضور یافته و حماسه و عظمتی دیگری از پایتخت شور و شعور را به نمایش گذاشته اند تصریح کرد: در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور و در استان زنجان این همایش بزرگ و تجمع عظیم تشکیل شده است تا نشان دهنده ی مردم در صحنه باشد.

وی افزود :پیام امروز بسیجیان و ملت ایران این است که بسیج گوش به فرمان ولایت آماده بوده و اگر هر دشمنی دستی به کشور دراز کند، دستش را قطع می کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال قدرت ایران در منطقه و جهان بیشتر و بیشتر شده است خاطر نشان کرد:  دشمن با حمایت از اقدامات تروریستی در تلاش ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

سردار کرمی از اعلام آمادگی  بسیجیان که در صحنه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی،سازندگی و محرومیت زدائی حضور داشته اند گفت و عنوان کرد:  بار دیگر همه فتنه های دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد و این وعده خداوند متعال است که ما پیروز این میدان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار