تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: اقتدار جمهوری اسلامی حاصل ایمان به خدا، اعتقاد به حاکمیت دین و بصیرت مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۵۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین امروز در رزمایش بزرگ اقتدار عاشوریان محمد رسول الله (ص) که با حضور ۳۶ هزار نفر از بسیجیان استان در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار داشت: دشمنان بعد از ۸ سال دفاع مقدس و نرسیدن به اهدافش جنگ نرم علیه ملت ایران را به راه انداختند و سعی کردند فرهنگ خود را بر جامعه و تفکر جوانان ایران حاکم کنند، اما با ایستادگی نسل‌های بعد از انقلاب کار به جایی نبردند.

وی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی حاصل ایمان به خدا، اعتقاد به حاکمیت دین و بصیرت مردم است.

وی روحیه انقلابی را از دیگر مؤلفه‌های مهم اقتدار ملت ایران دانست و گفت: به عنوان نمونه تجلی آن در عرصه علم و فناوری هسته‌ای سبب شکل گیری یک مولفه قدرت برای نظام اسلامی شده است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: دشمن نمی‌خواهد جوانان بسیجی در این عرصه‌ها پیشرفت کنند و به همین دلیل این نقاط عزت و قدرت آفرین همواره مورد هجوم دشمن است و خواهد بود.

وی ابراز داشت: ما به عظمت ایران و جمهوری اسلامی و به شکست ناپذیری ملت ایران سخت پایبند هستیم و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی را در نگاه به توانایی‌های داخلی پیگیری می‌کنیم و معتقدیم آنچه می‌تواند امروز برای همه ما سرلوحه کار باشد مقاومت در برابر دشمن است.
 
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیج نیرویی جناحی و حزبی بلکه متعلق به کل نظام است، افزود: بسیجی ممکن است با بعضی از نارسایی‌ها دچار دغدغه شود ولی هیچ زمانی خودش را در بن بست نمی‌بیند چرا که حرکت بسیجی پویاست.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در حل مشکلات کشور گفت: مسئولان بدانند که راه حل مشکلات کشور  در دست توانای بسیجیان  است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها