بنیاد علوی برای حمایت از دانش آموزان مستعد شهرستان لنده ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریر را بین دانش آموزان این شهرستان توزیع کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۸۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
علی جاودان در آئین توزیع بسته‌های لوازمتوزیع ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریر رایگان در لنده التحریر رایگان بنیاد علوی در شهرستان لنده گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های آموزشی بنیاد علوی ارتقای سطح شاخص‌ها و افزایش توانمندی دانش آموزان مستعد در شهرستان لنده است.
وی افزود: به منظور تشویق و ترغیب دانش آموزان مستعد و ایجاد انگیزه بین سایر دانش آموزان بنیاد علوی در شهرستان لنده ۱۳۵۴ بسته لوازم التحریرشامل: (کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و خودکار) بین ۱۳۵۴ دانش آموزدر سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانی دارای معدل بالای علمی توزیع کرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: تعداد دانش آموزان شهرستان لنده چهار هزارو ۱۲۰ نفر است که ۱۳۵۴ نفر از آنان دارای معدل بالای ۱۸ و کسب رتبه خیلی خوب در مقطع ابتدایی بودند.
جاودان تاکیدکرد: این هدایا در سطح مدارس روستایی و شهری بین دانش آموزان توزیع شده است که باعث ترغیب و تشویق دانش آموزان شده است.
گفتنی است این هدایا با حضور نماینده ویژه بنیاد علوی کشور و رئیس و معاوین اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده به صورت نمادین در دبستان ابتدایی بنت الهدای توزیع شده است.
ارسال نظرات