بر اساس نامه‌ی رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ 10 / 7 / 97، شماره 781 مدیر فروشگاه رفاه یاسوج از کار خود بر کنار شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۹۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
بر اساس نامه‌ی رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ ۱۰ / ۷ / ۹۷، شماره ۷۸۱ مدیر فروشگاه رفاه یاسوج از کار خود بر کنار شد.
بنا بر این گزارش، و بر اساس حکم رئیس هیئت مدیره شیروان نگهداری برکنار و قائدی به عنوان سرپرست فروشگاه رفاه منصوب شد.
قائدی تا زمان انتخاب مدیر جدید مسوولیت فروشگاه رفاه یاسوج را برعهده می‌گیرد.
روز شنبه ۷ مهرماه ۹۷، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی رسانه‌های استان در بازدید سرزده از فروشگاه رفاه یاسوج از مسوولان این فروشگاه انتقاد کرد و گفت: باید تابلوی اوج بی‌‍انصافی را در محل این فروشگاه نصب کرد.
در حالی که مسوولان فروشگاه رفاه یاسوج مدعی بودند که ۱۵ روز است نتوانسته‌ایم به دلیل اعتراض کامیون‌داران کالا‌های اساسی مردم از جمله روغن و برنج بیاوریم، اما گوهرگانی با حضور در انبار این فروشگاه با کارتن کارتن روغن خوابیده روی هم مواجه شد.
گفتنی است در خلال این بازدید که انبار و احتکار روغن نباتی در فروشگاه رفاه به خوبی دیده می‌شد متاسفانه برخی از مسئولان این فروشگاه به خبرنگاران همراه تیم بازرس حمله و حتاکی کردند.
شوی رفاه، بازرسی و تعزیرات استان در احتکار روغن خوراکی+ فیلم
http://www.basijnews.ir/fa/news/۹۰۶۳۷۲۱/
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد پویش #کاسب_باانصاف را در استان به منظور حمایت از مردم و مقابله با گرانفروشی و احتکارکنندگان راه‌اندازی کرده‌اند.
ارسال نظرات