تقدیر فرمانده سپاه البرز از حضور حماسی بسیجیان در "رزمایش اقتدار عاشورایی"

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲" تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۳۰
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سردار پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور پیامی از حضور حماسی بسیجیان البرزی در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2" تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر فرمانده سپاه البرز از حضور حماسی بسیجیان در

متن پیام فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رزمایش اقتدار عاشورایی اقتدار و عظمت نیروهای مسلح را به منصه حضور گذاشت و چشمان دشمنان را از حلقه درآورد که این یک موضوع بسیار مهم است که باید مورد توجه واقع شود .

حضور و انعکاس رزمایش بسیجیان در البرز بسیار شایسته و قابل توجه و جریان‌سازی رزمایش اقتدار عاشورایی جهاد بزرگ رسانه‌ها بود که خوشبختانه رسانه‌ها در این زمینه رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند.

بسیجیان ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه بوده و همیشه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی ایران پا به پای رهبری و نظام خواهند بود که این امر برای ما بسیار حائز اهمیت است.

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهد پیمود.

حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

حضور پرشکوه بسیجیان ولایتمدار استان شایسته تجلیل و قدردانی است و انعکاس شایسته این رزمایش را قدردان اهل قلم و رسانه استان هستیم؛ و برخود فرض می‌دانیم که از حضور فرماندهان نواحی سپاه استان البرز ، پاسداران ، بسیجیان ،گردان‌های نمونه و جهادگران  پرتلاش استان  در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2" تقدیر و تشکر کنیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها