کارشناس مذهبی و مبلغ بین المللی بیان داشت: رگ حیات مستکبران عالم با انتشار هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی، قطع خواهد شد
کد خبر: ۹۰۶۵۳۳۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد باقر رجبی، در جمع کارکنان سپاه ناحیه میثم مشهد و سخنرانی پیرامون همت مردم در فراهم کردن وسایل سفر به کربلای حسینی در آستانه اربعین سید وسالار شهیدان، بیان کرد: ملت ایران یک ارتش میلیونی است، همه ما دیدیم که رویش‌ها و ریزش‌های فراوانی در طی تاریخ برای جهان وجهانیان اتفاق افتاد و حالا امروز همه به وضوح می‌بینیم، بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، توجه تمام دنیا به حسین (ع) جلب شده است و این نکته را همه باید بدانیم که این توجه به لطف خدا و تلاش جمهوری اسلامی ایران بوده که فرهنگ حسینی را در جهان به این اندازه نشر داده و امروزه فریاد (لبیک یا حسین) از کشور‌های غرب و شرق به گوش می‌رسد.

وی در ادامه اضافه کرد: به زودی ان شاءالله رگ حیات مستکبران عالم با انتشار هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی، قطع خواهد شد و دست استکبار جهانی از سر مردم دنیا به لطف خدا کوتاه خواهد شد.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: ملت ایران، یک ارتش میلیونی به پشتوانه مردم خود دارد که با عنایات امام زمان (عج) غیر قابل شکست خواهد بود و بینی مستکبران عالم را به زمین خواهد کوبید.

وی در انتها با بیان حدیثی نورانی پیرامون ارزش زیارت امام حسین (ع) از امام صادق (ع) اشاره داشت: هر کس خدا بخواهد به او خیرکامل را برساند، محبت امام حسین (ع) وزیارت او را در قلب او قرار می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها