سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) از حضور باشکوه بسیجیان ولایتمدار خراسان رضوی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در حرم مطهر رضوی با صدور پیامی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۴۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  فرمانده سپاه امام رضا(ع) از حضور باشکوه بسیجیان ولایتمدار خراسان رضوی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در حرم مطهر رضوی با صدور پیامی تشکر و قدردانی کرد که  متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب

سلام و درود خدا بر شما بسیجیان سلحشور و دلاوری که همواره پیشتازان عرصه‌های انقلاب اسلامی هستید. عنوان لشکر مخلص خدا به حق برازنده شماست. بزرگ مردان و شیرزنانی که شجره طیبه بسیج را معنا بخشیده اید. آفرین بر شما و این شور و احساس و انگیزه و تلاش مجاهدانه شما در رزمایش باشکوه اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص).

اینجانب به عنوان خدمتگذار بسیجیان خراسان رضوی مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور مخلصانه، هوشمندانه و باشور و شعور برادران و خواهران بسیجی گردان های بیت المقدس، کوثر و امام علی (ع) و گروه‌های جهادی اعلام و توفیق روز افزون شما را در همه مراحل زندگی به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی تحقق تمدن جهانی اسلام از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری

فرمانده سپاه امام رضا(ع)

ارسال نظرات
پر بیننده ها