مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

تنها ندای حق‌طلبی و حق‌خواهی در دنیای امروز، جمهوری اسلامی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: تنها ندای حق‌طلبی و حق‌خواهی در دنیای امروز، جمهوری اسلامی ایران است و امروز ایران در منطقه الگو شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۴۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سید احمدحسینی در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر مشهد اظهار داشت: تنها ندای حق‌طلبی و حق ‌واهی در دنیای امروز، جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی امروز در منطقه الگو شده است بطوریکه حشدالشعبی بسیج دوم شده و حزب الله اسباب افتخار شده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام ادامه داد: در دنیایی که صدای حق خواهی و فریاد حق طلبی مظلوم واقع شده و طاغوت‌ها صحنه‌گردان شده‌اند و با رفتن امپراطوری شرق، کدخدایی جامعه جهانی را برای خودشان تثبیت شده می‌دانستند و یکه تازی می‌کردند حضرت امام (ره) قیام کردند و اسلام ناب را به میدان آوردند.

وی افزود: اینکه تصور کنیم دشمن ما را رها کرده است تصور ساده انگارانه‌ای است. ما جنگ هشت ساله را داشتیم که تمام دنیا پشت سر صدام و حامی صدام بود و همچنین مشکلاتی در داخل داشتیم نظیر گروه‌های تجزیه طلب و ضد انقلاب و حتی کسانی که در زمان قبل از انقلاب در کنار امام راحل بودند، اما مدتی بعد در مقابل انقلاب ایستادند اما با این وجود ما تمام مشکلات را پشت سر گذاشتیم. ما در جنگ خودمان را پیدا کردیم و در خیلی از امور، مشکلات را خودمان حل کردیم. امروز این چیز‌هایی که می‌گذرد خیلی ساده است نسبت به اوایل انقلاب.

حسینی همچنین در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: بی آبروتر و پلیدتر از رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد. چه اعتمادی هست که مذاکره دومی صورت بگیرد و به سرنوشت مذاکرات اول مبتلا نشود.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه است. انتقاداتی به کارگزاران دولتی وارد است و انتقاد مانعی ندارد، اما باید در کنار آن مراقب بود فضای جامعه دوقطبی نشود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت السلام کریمی تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام مهدی زهدی با عنوان مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر معرفی شد.
 
متن حکم توسط حجت الاسلام آزاد مسئول امور روحانیون سپاه امام رضا (ع)  قرائت و به ایشان ابلاغ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار