فرمانده سپاه قدس گیلان؛

تا زمانیکه ولی فقیه داریم دارای قدرت هستیم

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) سنگر گفت: تا زمانیکه ولی فقیه داریم از آسیب ها به دور و دارای قدرت هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۸۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر, ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) سنگر امروز با حضور فرمانده سپاه قدس سردار عبدالله پور ، فرمانده ناحیه مقاومت سلمان جناب سرهنگ نقدپور،حجت الاسلام والمسلمین تجدد امام جمعه بخش سنگر، پاسداران، مسئولین بخش و بسیجیان افتتاح گردید.


سردار عبدالله پور در این مراسم بیان کرد: امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اسلحه ای بنام سپاه را بوجود آوردند که خشاب آن مردم بودند.

وی افزود: گناه است که به بسیج و سپاه بر چسب سیاسی می زنند چرا که سپاه از جنس مردم و برای مردم است و تمام تلاشش انجام خدمات جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: دشمن با ابزار جنگ روانی بین مردم رعب و وحشت بوجود آورده و مردم هم فکر میکنند که قحطی آمده و به مغازه ها می روند تا خرید یک ماه خود را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: جنگ روانی دشمن این را می خواهد اثبات کند که همه به فکر خود هستند و پادزهر آن این است که ما به فکر هم باشیم حتی با انجام کارهای کوچک و  یکی از راه هایی که مشکلات مردم کم شود گوش دادن به مشکلات آنها و تحویل گرفتن مردم است.

وی با اشاره به حادثه اخیر اهواز بیان کرد: دشمن با این حمله تروریستی میخواست بین مردم ترس و رعب ایجاد کند اما با پهبادها و موشک هایی که دیشب روانه شد توانستیم انتقام سختی از دشمن بگیریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان با اشاره به جمله ای از امام (ره) متذکر شد: تا زمانیکه ولی فقیه داریم از آسیب ها به دور و دارای قدرت هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار