محمد فرخی
خبرگزاری بسیج:فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک در پیامی هفته نیرو ی انتظامی را به جان بر کفان نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۸۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک عصر امروز در پیامی هفته نیرو انتظامی را به جان بر کفان نیروی انتظامی تبریک گفت و توفیق روزافزون ایشان را خواستار شد.
متن کامل این پیام به این شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
هفته نیروی انتظامی یادآور نعمت بی بدیل امنیت و آرامش پایداری است که به برکت مجاهدت ها و جانفشانی های دلاورمردانی همچون نیروهای مؤمن و فداکار نیروی انتظامی که علیرغم توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی پلیدشان به وجود آمده است.
این هفته مبارک فرصت مغتنمی است برای تجلیل از مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت اسلامی است.
اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین و ۷۲تن از یاران باوفایش و به پاسداشت یاد و خاطره شهدا والامقام و جانبازان عزیز ناجا و تجلیل از مجاهدت ها و تلاش های بی شائبه کارکنان انقلابی و ولایت مدار هفته نیروی انتظامی را خدمت فرمانده و تمامی کارکنان محترم نیروی انتظامی شهرستان قرچک تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
همچنین از درگاه ایزد منان توفیق روزافزونتان را در تداوم پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و محقق نمودن تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی مسئلت می نمایم."
سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ۱۵خرداد شهرستان قرچک/انتهای پیام

ارسال نظرات