انتشار صحبت های مقام معظم رهبری در جمع باشکوه بسیجیان در ورزشگاه آزادی موجی از واکنش های فعالان فضای مجازی را به همراه داشت، کاربران با هشتک عظمت ایران به این سخنان واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۹۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور بسیجیان در سراسر کشور، روز گذشته با شکوه خاصی برگزار شد؛ اما توجه و نگاه‌ها دیروز بیشتر حول محور یک نقطه بود و آن نقطه جایی نبود جز ورزشگاه بزرگ آزادی، حضور ۱۰۰ هزار بسیجی جهادگر در این اجتماع رنگ و بوی خاصی به این رزمایش داده بود، به خصوص اینکه این جمع باشکوه مهمان ویژه‌ای هم داشت.

جهادگران بسیجی با حضور در این رزمایش، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه‌های شومشان راه به جایی نخواهد برد.  

مقام معظم رهبری مهمان ویژه‌ی این رزمایش در ورشگاه آزادی بودند، ایشان پس از ۲۰ سال مجددا برای ایراد سخنرانی به این ورزشگاه آمدند و حضور رهبری در چنین اجتماع بزرگی نوید سخنان مهمی را از سوی ایشان می‌داد،  در این اجتماع مردم از هر قشری آمده بودند، پیر، جوان، دختر، پسر، دانشجو و دانش آموز، بازاری و کارمند تا با ولایت پیمان دوباره ببندند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این اجتماع عظیم و پرشکوه با تأکید بر اینکه جوانان، راه حل مشکلات کشور هستند، به ارائه تحلیلی از شرایط حساس کنونی پرداختند و فرمودند: آمریکایی‌ها با عربده کشی، بیان سخنان سخیف و تصوراتی واهی درصدد تصویرسازی کاملاً وارونه از قدرت خود و از اوضاع ایران هستند، اما مجموعه عظیم جوانان میهن و ملت بزرگ ایران می‌دانند که باید با ناکام گذاشتن آخرین حربه باقیمانده دشمن یعنی تحریم، سیلی دیگری به امریکا بزنند که ان‌شاءالله خواهند زد.

ارسال نظرات