خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی هندیجان گفت: از همکاری و تلاش های مخلصانه نیروهای سپاه و بسیج در تمام برنامه هاومخصوصا گشت های عملیاتی در حفظ امنیت و آرامش  مراسمات سوگواری ماه محرم و ورودکاروان های پیاده روی اربعین حسینی(ع) و کشفیات مواد مخدر در کنار ماموران انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر می شود.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۲۷
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
سرهنگ نصیر ابدالی فرد در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:وجود نیروهای بسیجی در کنار نیروهای انتظامی هندیجان برای حفظ امنیت یک نعمت الهی است که موجب همبستگی و اتحاد و تعامل بیشتر نیروهای مسلح شهرستان می شود و سپاه از نیروهای پر توان نظام مقدس ایران اسلامی و در جهان است.
 
وی افزود :در هفته نیروی انتظامی برنامه های متنوعی با دعوت از نیروهای سپاه و بسیج و آحاد مردم و مسئولان به شایستگی برگزار می شود و یکی از برنامه خونگیری در بیمارستان شهدا با دعوت از انتقال خون بهبهان است که با همکاری بسیج هندیجان انجام می گیرد. 
 
وی بابیان کشفیات مواد مخدر در شهرستان گفت:باتلاش ماموران انتظامی و بسیجیان شهرستان حدود ۸۹۰کیلو مواد مخدر در ظرف ۶ماه سال جاری کشف شده که اینگونه عملیات ها همچنان ادامه خواهد داشت و نقش بسیج در اقدامات عملیاتی انتظامی مفید و تاثیر گذار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها