خبرهای داغ:
داستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: مبارزه با پدیده شوم احتکار و خرید و فروش غیرقانونی ارز با جدیت ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۵۳
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و فشارهای اقتصادی دشمنان گفت: دستگاه قضایی استان آذربایجان شرقی اجازه نخواهد داد یک عده سودجو و طمع ورز نظام اقتصادی کشور و امنیت و آرامش استان را تهدید کنند.

وی مبارزه قاطع با محتکران و دلالان ارز و عاملان ناامنی اقتصادی در فضای مجازی را از جمله برنامه های دستگاه قضایی برشمرد و افزود: وضعیت قیمت ارز و کالای های اساسی در بازار واقعی نبوده و در اثر تبلیغات روانی ایجاد شده بود.

خلیل اللهی از دستگیری فردی در تبریز در رابطه با بازار ارز خبر داد و افزود: این فرد در فضای مجازی و در قیمت های غیر واقعی برای ارز اعلام و مردم را برای خرید و فروش تشویق می کرد.

وی شناسایی و برخورد با محتکران را از اولویت های دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: توزیع اقلام احتکار شده در بین نیازمندان واقعی در استان توانست اثرات روانی منفی حاصل از احتکار را کم کند.

دادستان تبریز از حل مسائل رانندگان خودروهای باری در استان خبر داد و افزود: تلاش کردیم خواسته های به حق و واقعی رانندگان را با برخی که سعی می کردند از مسائل آنها سوء استفاده کنند را از هم جدا کنیم .

وی گفت: نخواهیم گذاشت عده ای سوء استفاده کننده در راستای خدشه دار کردن مقام و جایگاه واقعی قشر زحمت کش راننده ها سوء استفاده کرده و فضای نا امنی را در جامعه القاء کنند.

خلیل اللهی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی نارصایتی ها از روند رسیدگی و اطاله دادرسی در دستگاه قضایی گفت: بسیاری از مواردی که منجر به اطاله دارسی می شود ناشی از الزامات قانونی است که دستگاه قضایی باید رعایت کند.

ارسال نظرات