خبرهای داغ:

رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 با تجمع 20 هزار نفری بسیجیان در استان خراسان شمالی پایان یافت

سردار سیدحسن مرتضوی در رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیج» که با حضور گردان‌های مختلف بسیجی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیجیان با نمایش توان رزمی، اقتدار و صلابت خود، ترس و دلهره را در دل دشمنان ایجاد کردند.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۹۹
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سیدحسن مرتضوی در رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری «اقتدار عاشورایی بسیج» که با حضور گردان‌های مختلف بسیجی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بسیجیان با نمایش توان رزمی، اقتدار و صلابت خود، ترس و دلهره را در دل دشمنان ایجاد کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)خراسان شمالی ادامه داد: امروز مرحله پایانی رزمایش توام با روح خدمت و انسجام برگزار شد و بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان است و خواهد بود.

وی باقدردانی از همه دست اندرکارانی که با تلاش جهادی خود در نقاط محروم استان، رنج و آلام مردم را به اندازه وسع خود کاهش دادند، گفت: 600 گروه جهادی را در سطح استان سازماندهی وتجهیز کرده ایم تا عرصه های مورد نیاز خدمت را شناسایی کنند و خود را آماده خدمت رسانی به مردم استان در مناطق محروم نمایند.

سردار مرتضوی در ادامه به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم در این جنگ اقتصادی مشکلات مردم محروم را برطرف کنیم و برای تحقق این امر باید تلاش را دو چندان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار