خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: طرح‌های توسعه حرم حضرت معصومه (س) در ضلع جنوبی به سمت چهارراه شهدا است و امکان استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن برای اجرای این طرح‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۴۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
امکان استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های توسعه حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن بهشتی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این بنیاد از یادگار‌های امام خمینی (ره) است و پروژه‌های بزرگی همچون بلوار آیت‌الله بروجردی توسط بنیاد در قم احداث شد، با وجود عدم پرداخت به موقع اعتبارات در این پروژه، اما بنیاد مسکن در زمان موعد، پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی را به بهره برداری رساند.

وی ادامه داد: ظرفیت بنیاد مسکن ایجاب می‌کند که این بنیاد در بافت فرسوده شهر قم ورود داشته باشد تا از ظرفیت آن در بهسازی و نوسازی مسکن در این بافت استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: طرح‌های توسعه حرم حضرت معصومه (س) در ضلع جنوبی به سمت چهارراه شهدا است و امکان استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن برای اجرای این طرح‌ها وجود دارد.

بهشتی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن استان قم خاطرنشان کرد: باید در اجرای پروژه‌های این بنیاد تسریع صورت بگیرد و استانداری قم هم حامی بنیاد است. هر سال با وجود این که جمعیت روستایی استان کم است، اما اعتبارات استانی زیادی به بنیاد مسکن استان قم برای اجرای پروژه‌ها در روستا‌های استان اختصاص پیدا می‌کند.

ارسال نظرات