مسئول سیاسی سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: اگر ملتی اراده کرده باشد توسط دشمنش تحقیر نشود و با اعتماد به نفس درست و واقع بینانه، استقلال و عزت ملی خود را دنبال کند دعوت عده‌ای به کوتاه آمدن در برابر دشمن چه مفهومی جز خیانت دارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۵۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
ستوان یکم پاسدارمحمدعلی پریشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: واژه"خیانت"  فعل عمدی یک فرد یا گروهی است که منافع یک قدرت بیگانه را در زمان صلح یا جنگ که میهن و امنیّت کشور و نظام حکومتی را به مخاطره می‌اندازد و مهم‌ترین مصادیق آن همکاری با دولت خارجی و گِرا دادن به بیگانه است.

وی ادامه داد: دشمنی دولتمردان آمریکا با ملت و نظام ما جای تردید ندارد و بیش از آنکه ما بخواهیم برای آن استدلال ارائه کنیم، خود دولتمردان آمریکا به آن اذعان و اصرار داشته و دارند.

پریشان تصریح کرد: اگر ملتی اراده کرده باشد توسط دشمنش تحقیر نشود و با اعتماد به نفس درست و واقع بینانه، استقلال و عزت ملی خود را دنبال کند و دشمنش نیز روز به روز پلیدتر و البته در حال ضعیف‌تر شدن باشد، در چنین شرایطی تلاش و دعوت عده‌ای به کوتاه آمدن در برابر دشمن و تسلیم اراده و خواست نامشروع و زیاده خواهانه او شدن چه مفهومی جز خیانت دارد؟

وی ادامه داد: آیا کسانی که به نام روشنفکر یا سیاستمدار یا تحلیلگر و یا هر نام دیگری در جهت تأمین اراده و خواست دشمن اقدام می‌کنند و ملت ایران را به تسلیم شدن و زانو زدن در برابر دشمن دعوت می‌کنند آگاهانه یا ناآگاهانه مزدور دشمن و پایگاه او نیستند؟

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مقاومت میثم مشهد ابراز داشت: دولت و ملت با عظمت ایران و خصوصا" جوانان غیورش در زمانه‌ای که برخی ملت‌ها و دولت‌های دیگر، توسط غرب و بخصوص آمریکا تحقیر می‌شوند و حکام آن‌ها ذلیلانه به این تحقیر شدن‌ها واکنش نشان نمی‌دهند، عزمش را جزم کرده که همراه رهبر عزت مدارش، تحقیر نشود.

وی اظهار داشت: ملت شکست ناپذیر ایران مصمم است، دماغ کسانی که بدنبال تحقیر و ذلت ایران اسلامی هستند را به خاک بمالد و همچون سالار شهیدان، فریاد هیهات منا الذله سر دهد.

پریشان افزود: جمهوری اسلامی ایران با علم به مشکلات خود و راه پر پیچ و خمی که در پیش رو دارد مصمم است آن را بپیماید و قله‌های عزت و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند. این عزم و این تصمیم برخواسته از روی احساس و هیجان نیست و متکی به تجربه، ظرفیت‌های موجود و شناخت دقیقی است که از خود و دشمن دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت سربلند ایران و خصوصا" جوانانش تجربه‌های موفق جهاد‌های نه گانه با طاغوت، تجزیه طلبان آغاز انقلاب، سازندگی، تروریسم منافق، متجاوزین بعثی، ترمیم خرابی‌های جنگ، تهاجم فرهنگی سال ۷۰، جهاد علمی دهه ۸۰ و تروریسم تکفیری را با خود دارد و امروز نیز "جهاد فکری و عملی برای گشودن گره‌های اقتصادی" را آغاز کرده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مقاومت میثم مشهد در انتها گفت: خائنین به ملت و نظام بدانند این جهاد همچون مجاهدت‌های قبل به ثمر خواهد نشست و این بار فقط آمریکا نیست که از ملت ایران سیلی خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها