خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی فرمانده جدید تیپ امام جعفر صادق (ع) معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۶۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
فرمانده جدید تیپ امام جعفر صادق (ع) معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم به طرح سئوالی پیرامون حادثه عاشورا پرداخت و اظهار کرد:چه عواملی باعث شد جامعه اسلامی با آن همه مجاهدت در صدر اسلام طی پنجاه سال به جایی برسد که امام خود و نوه پیامبراکرم (ص) را به شهادت برساند؟ قطعا پاسخ به این سوال که فقط سوالی تاریخی نیست بلکه ناظر به جامعه امروز ما نیز هست و برای حرکت در صراط مستقیم جامعه اسلامی ما بسیار راهگشا و آموزنده خواهد بود.

وی در ادامه به انحراف علمی و عملی در جامعه اسلامی صدر اسلام در طول ۵۰ سال اشاره کرد و افزود: بی بصیرتی و دنیازدگی از مهمترین عوامل انحراف در جامعه اسلامی بود که باعث شد امام حسین (ع) برای اصلاح این انحرافات قیام کند و به شهادت برسد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در ادامه راهکار قرآنی مقابله با انحرافات را استقامت برشمرد و گفت: طبق آیات سوره حجرات شرط ایمان و صداقت در ایمان، استقامت علمی و استقامت عملی ذکر شده و نسخه کنونی جامعه ما برای عبور از فتنه‌ها و مشکلات همین استقامت در راه حق است.

وی در پایان ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام از زحمات حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر در طول دوره مسؤولیت تقدیر کرد.
ارسال نظرات