خبرهای داغ:
با همکاری کانون پرورش فکری استان قم و سازمان فضایی ایران
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری نخستین همایش مشترک کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان قم با سازمان فضایی ایران با عنوان «فضا جهان را متحد می‌کند» خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
همایش «فضا جهان را متحد می‌کند» در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن ندافی  با اشاره به همزمانی هفته هوا فضا و آغاز هفته ملی کودک اظهار کرد: شعار «آینده را باید ساخت» برای هفته ملی کودک انتخاب شده است و از طرفی دیگر آینده به هوا فضا نیز متعلق است و بدون تردید در آینده همه امور در شعاع هوا فضا قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز مشاهده می‌شود همه افراد در تأثیر GPS، فضای مجازی، ماهواره‌ها و هوافضا هستند و آینده متعلق به کودکان، نوجوانان و انسان‌ها است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری نخستین همایش مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با سازمان فضایی ایران با عنوان «فضا جهان را متحد می‌کند» در روز ۱۲ مهر ماه خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمی‌تواند از اتفاقات پیرامون خود به سادگی بگذرد بنابراین کودکان و نوجوان باید با مسائل روز در زمینه تکنولوژی و هوافضا آشنایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی نیز برنامه‌ریزی شده که با همکاری سازمان هوا فضا در قالب چهار کارگاه موقعیت‌یابی، از گذشته تا آینده، تحلیل تصاویر ماهواره‌ای استان قم، کارگاه ایده‌پردازی فضایی و طراحی و اجرای مسابقات علمی و آسمان‌نما برگزار می‌شود.

ندافی عنوان کرد: نمایشگاهی نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مانند مدیریت بحران، اداره‌کل هواشناسی، شرکت برق، اداره کل راه و شهرسازی، دانشگاه قم، دانشگاه شهاب دانش، آموزش و پرورش، محیط زیست و شهرداری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش «فضا جهان را متحد می‌کند» روز پنجشنبه ساعت ۱۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پردیسان برگزار می‌شود که مدیرکل سازمان هواشناسی استان قم و علیرضا نعیمی مدیرکل بهره‌برداری و نگهداری ایستگاه‌های زمینی هوا سازمان فضایی ایران در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
ارسال نظرات