خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

نظام به برکت نیروهای مسلح با قامت استوار ایستاده است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به نقش توان بازدارنده دفاعی کشورمان در برابر تهدیدهای دشمنان خارجی گفت: نظام اسلامی به برکت نیروهای مسلح با قامت استوار ایستاده تا پوزه استکبار را به خاک برساند.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۷۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی به برکت مجاهدت ها و توان دفاعی نیروهای مسلح کشورمان است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی برای این منظور، درصدد ضربه زدن و تضعیف توان دفاعی و موشکی کشورمان بوده تا ما توان دفاعی مناسبی نداشته و تسلیم خواست های آنان باشیم.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: به برکت جوانان این مرز و بوم، پشتوانه مردمی و رهنمودهای رهبری، استکبار جهانی را به خاک مذلت خواهیم کشاند که آن هم با نابودی رژیم غاصب صهیونیستی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: این نیروی تلاشگر، ماموریت سنگینی در زمینه تامین نظم و امنیت جامعه برعهده دارند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: امنیتی موجود در جامعه که در سایه تلاش نیروی انتظامی و مجاهدت های انان حاصل شده زمینه ساز توسعه و بالندگی جامعه است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی، تلاشگران و امنیت آفرینان جامعه بوده و امنیت موجود در شهرها و کشورمان به برکت تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیرو است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: امنیت اقتصادی، بازار و اصناف، تولید و صنعت کشورمان در سایه امنیتی است که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان به وجود آورده اند.
 آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار و در آن از خیران امنیت ساز و پرسنل نمونه این نیرو تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها