بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا صورت گرفت:

دیدار فرمانده سپاه سلمان با فرمانده هان ناجای استان و شهرستان زاهدان

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده هان ناجا در زاهدان گفت:نیروی انتظامی یک رکن مهم و اساسی در ایجاد امنیت، شهرهای کشور و مرز های این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۸۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بمناسبت گرامیداشت فرا رسیدن هفته ناجا سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان با فرماندهان ناجا و دادستان مرکزی دادگاه انقلاب زاهدان دیدار کردند.

در این دیدار سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تبریک این هفته، ضمن پاسداشت زحمات نیرو‌های جان برکف و پر تلاش ناجا گفت: نیروهای انتظامی افرادی بیدار و هوشیاری  هستند که با استقامت و ایمان خود در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقرار امنیت و ایجاد آرامش به مردم در تلاشند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی یک رکن مهم و اساسی در ایجاد امنیت،  در شهر‌های کشور و مرز‌های این مرز و بوم است، افزود: سپاه و بسیج با برقراری ارتباط دوسویه و تعامل با این نهاد می توانند در راستای رسیدن به اهداف مشترک  و تحقق  بخشیدن به ارزشها و دستاوردهای نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارند.


سردار گشتاسبی بیان کرد: سپاه در کنار نیروهای غیور انتظامی سعی دارد تا بیش از هر زمان دیگری با اتحاد و همبستگی خود در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در برابر جنگ اقتصادی دشمن بپا خواسته که در این راستا اقدامات ارزنده و مثبتی نیز ارائه شده است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه و ناجا و دیگر رکن‌های نظامی کشور برادر‌های انقلابی و عضو‌های جدا ناپذیر کشور ایران اسلامی هستند و باید بیش از پیش با همکاری هم در راستای اهداف انقلاب، آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) قدم برداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار