خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

رشد ۲۰۰ درصدی تعداد صندلی‌های سینما‌های قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت:تا پایان سال جاری تعداد سالن‌های سینمای استان به ۹ سالن با دو هزار و ۴۰۰ صندلی می‌رسد و رشد ۲۰۰ درصدی را در تعداد صندلی‌های سینما‌های استان قم شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۸۷
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
رشد ۲۰۰ درصدی تعداد صندلی‌های سینما‌های قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به وضعیت هنرمندان در استان قم اظهار کرد: تعداد هنرمندان شاخص ادبی استان در سال گذشته ۲۷۰ هنرمند بود که تا پایان سال جاری تعداد این هنرمندان در قم به ۳۲۵ هنرمند می‌رسد.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار سالن سینما در استان قم با هزار و ۱۱۲ صندلی وجود داشت، اما تا پایان سال جاری تعداد سالن‌های سینمای استان به ۹ سالن با دو هزار و ۴۰۰ صندلی می‌رسد و رشد ۲۰۰ درصدی را در تعداد صندلی‌های سینما‌های استان قم شاهد خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: سال گذشته ۵۲۰ هزار نفر برای تماشای فیلم به سینما‌های قم رفتند، امسال نیز تاکنون آمار حضور ۴۱۲ هزار نفر در سینما‌های استان برای تماشای فیلم ثبت شده است که پیش بینی می‌کنیم این عدد تا پایان سال به ۶۰۰ هزار نفر برسد.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های هنری در استان قم اظهار کرد: ۶۲ نمایشگاه هنری در استان در سال گذشته برگزار شد که امسال تعداد این نمایشگاه‌ها به ۶۳ نمایشگاه خواهد رسید، سال گذشته تعداد روزنامه‌ها در استان قم ۶ روزنامه بود که امسال این عدد به هفت روزنامه می‌رسد، همچنین سال گذشته ۱۰ خبرگزاری دارای نمایندگی در استان قم بودند که امسال این عدد به ۱۳ خبرگزاری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۲ جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان قم برگزار شد که این جلسات مصوبات خوبی داشت و امسال هم به صورت مرتب جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات