خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع):

جنگ اقتصادی شیوه مقابله آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی است

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: جنگ اقتصادی شیوه کنونی مقابله آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی است و آن‌ها تلاش می‌کنند که کشورمان به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت نکند.
کد خبر: ۹۰۶۵۵۹۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
جنگ اقتصادی شیوه مقابله آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلی قدس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: کشورمان در سال ۹۷ در شرایط اقتصادی سختی قرار دارد و این وضعیت از مدت‌ها قبل پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و این انقلاب یک مشکل تمدنی بزرگ برای تمدن غرب است، اگر تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد، تمدن غرب قدرت خودش را در جهان از دست می‌دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) افزود: آمریکایی‌ها از همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی سعی کردند که این انقلاب را از پای درآورند، آن‌ها در این راستا جنگ نظامی و جنگ فرهنگی را تجربه کردند، اما آمریکایی‌ها از این جنگ‌ها ناامید شدند و نظام جمهوری اسلامی باقی ماند.

عبدالملکی جنگ اقتصادی را شیوه کنونی مقابله آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند که کشورمان به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت نکند و انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند، وارد کردن فشار معیشتی به مردم سیاست کنونی آمریکایی‌ها علیه ایران است.
ارسال نظرات