خبرهای داغ:
دبیر انجمن ترجمه و زبان‌های خارجی حوزه علمیه قم از برگزاری رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن در روز ۱۵ مهر ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۰۰
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
برگزاری معرفی و نقد کتاب «تورات، انجیل و قرآن»
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی توحیدی‌نژاد  با اشاره به فعالیت‌های انجمن علمی ترجمه و زبان‌های خارجی اظهار کرد: تقویت و توسعه نظریه‌پردازی، پرسشگری و نقد و مناظره مبتنی بر آموزه‌های دینی، شناسایی استعداد‌ها و ذخایر حوزه، بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های تخصصی حوزه و تقویت ارتباط بین عالمان برجسته و فضلای حوزه از اهداف این انجمن است.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن در زمینه زبان‌های خارجی اقداماتی انجام می‌دهد و ۷۰ عضو پیوسته و ۱۰۰ عضو وابسته دارد.

دبیر انجمن ترجمه و زبان‌های خارجی حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات دیگر انجمن گفت: کتاب شیوه‌های تدریس زبان به طلاب ایرانی چاپ شده و آموزش تخصصی اصول و مبانی ترجمه، آشنایی با مقاله‌نویسی، ترجمه کتاب خشونت در اسلام و آشنایی با نرم‌افزار‌های دوسویه از جمله نشست‌های برگزار شده انجمن است.

توحیدی‌نژاد از برگزاری رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن (سه کتاب و یک داستان) روز یکشنبه ۱۵ مهر ماه خبر داد و افزود: حجج الاسلام رضا برنجکار، محمدعلی رضایی اصفهانی و حبیب رضا ارزانی به عنوان ناقدان این نشست هستند.

رونمایی، معرفی و نقد کتاب تورات، انجیل و قرآن روز یکشنبه ۱۵ مهر ماه ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس انجمن‌های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری، کوچه دو، فرعی اول برگزار می‌شود.
ارسال نظرات