خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: اخیرا یکی از نهاد‌های عمومی شهر قم از فروش زمین در شهرک شهاب ممانعت به عمل آورد، این در حالی است که انتقال بنکداران مواد غذایی از بافت فرسوده شهر قم به خارج از این شهر به نفع قم است.
کد خبر: ۹۰۶۵۶۰۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
فروش زمین در شهرک شهاب متوقف شد/ منافع خروج بنکداران مواد غذایی از بافت فرسوده
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید ابراهیم صحفی با اشاره به روند واگذاری زمین در شهرک شهاب اظهار کرد: اتحادیه بنکداران مواد غذایی تفاهم نامه‌ای را دو سال پیش با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به امضا رساند که براساس آن زمین‌های شهرک شهاب به بنکداران مواد غذایی و لوازم بهداشتی و لبنیات واگذار شود.

وی ادامه داد: روزانه ده‌ها و صد‌ها تریلی، کامیون و کامیونت در خیابان‌هایی همچون مولوی، عمار یاسر و هدف برای حمل و نقل عمده مواد غذایی در رفت و آمد هستند که این حمل و نقل، ترافیک و راهبندان را به دنبال دارد و موجب نارضایتی اهالی این خیابان‌ها و مدیران بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده فروشان مواد غذایی استان قم افزود: شهرک شهاب سال‌ها بود که به بهره برداری رسیده، اما بلااستفاده ماند، به گونه‌ای که زیرساخت‌های این شهرک در حال از بین رفتن بود، به همین دلیل درخواست کردیم که بخشی از زمین‌های شهرک شهاب به بنکداران مواد غذایی قم واگذار شود.

صحفی خرید زمین در شهرک شهاب را مورد استقبال بنکداران مواد غذایی قم دانست و تصریح کرد: بیش از ۸۰ قواره زمین در این شهرک به بنکداران واگذار شد، اما اخیرا یکی از نهاد‌های عمومی شهر قم از فروش زمین در شهرک شهاب ممانعت به عمل آورد، این در حالی است که انتقال بنکداران مواد غذایی از بافت فرسوده شهر قم به خارج از این شهر به نفع قم است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خاطرنشان کرد: یک سری از شرکت‌های مطرح به شهرک شهاب آمدند که انبار‌های بزرگ برای استان قم را در این شهرک ایجاد کنند، اما اکنون کار در این شهرک متوقف شده، این در حالی است که پل شهرک شهاب به بهره برداری رسید و هیچ مشکل برای حمل و نقل در این شهرک وجود ندارد.
ارسال نظرات